سوالات متداول

/سوالات متداول
سوالات متداول2019-07-04T10:08:30+00:00

بیت باکس | BitBox.

نرم افزار BitBox چیست؟2019-07-04T05:39:17+00:00

BitBox یک نرم افزار ECU Flasher است. BitBox اجازه می دهد تا فایل را از ECU بخوانید و دوباره فایل را بنویسید. بعضی از ECU ها فقط از نوشتن پشتیبانی می کنند.

نحوه ی دریافت نام کاربری و رمز عبور برای دسترسی به پورتال کاربری چگونه است؟2019-07-03T05:11:13+00:00

دسترسی به پورتال کاربر داخلی فقط برای مشتریانی است که USB دانگل دارند. وقتی اولین مجوز فعال می شود, رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد. اگر به هر دلیلی ایمیل ما را دریافت نکردید, لطفا با سرویس پشتیبانی تماس بگیرید.

هنگامی که دکمه ی شناسایی BitBox را فشار می دهم، خطای “سخت افزار دستگاه” نشان داده می شود. چه کاری باید انجام دهم؟2019-07-03T05:10:57+00:00

1)اطمینان حاصل کنید که یک دستگاه را انتخاب کرده اید (دکمه ی تنظیمات). یک دستگاه را انتخاب کنید، روی تست کلیک کنید، سپس اعمال کنید. در صورت انتخاب موفق یک دستگاه، یک پیام با نسخه ی سیستم عامل و اطلاعات مربوط به دستگاهی که انتخاب کرده اید دریافت خواهید کرد.

2)سعی کنید دستگاه J2534 را بیرون بکشید و دوباره در یک پورت دیگر متصل کنید و BitBox را دوباره راه اندازی کنید.

3)در صورت خطا، پیام حاوی مسیر فایل Log می باشد، تصویر را ارسال کنید، توضیح دهید که کدام ماژول را مورد استفاده قرار دادید و دقیقا در چه لحظه و چه خطایی رخ داده، سپس پیغام را ضمیمه کنید و برای پشتیبانی ارسال نمایید.

من ECU جدیدی دارم که BitBox از آن پشتیبانی نمی کند. آیا میتوانم آن را برای توسعه برای شما بفرستم؟2019-07-04T10:25:16+00:00

اگر ECU جدیدی دارید که BitBox آن را پشتیبانی نمی کند، لطفا اطلاعات ECU را به Support [at] bitbox.ru ارسال کنید. ما بررسی خواهیم کرد و آدرسی که ECU را برای ما ارسال کنید ارائه خواهیم داد.

چرا نمیتوانم برنامه را روی ویندوز XP اجرا کنم؟2019-07-02T13:29:24+00:00

شرکت ماکروسافت پشتیبانی از ویندوز XP را در تاریخ 8 آپریل 2014 به پایان رسانده. ما کار کردن درست BitBox را روی این ویندوز گارانتی نمی کنیم. از نسخه ی فعلی ویندوز استفاده کنید.

خواندن مجازی چیست؟2019-07-03T05:09:42+00:00

خواندن مجازی، خواندن فایل از سرور ما با شناسه گرفتن از ماشین می باشد. بعضی از ECUها خواندن واقعی از اتصال OBD2 را پشتیبانی نمیکنند، اما از نوشتن پشتیبانی می کنند. برای کار سریع و راحت و بدون نیاز به باز کردن ECU برای خواندن BSL، ما خدمات خواندن مجازی را ارائه می کنیم. اگر ما هیچ فایلی در سرور نداریم، شما پیام “File Not Found” را دریافت خواهید کرد. در این مورد شما باید فایل را در حالت BSL بخوانید و فایل را برای اضافه کردن به ما ارسال کنید.

اغلب اوقات ارتباط از دست رفته با ECUهای K-line وجود دارد. چرا؟2019-07-03T05:09:28+00:00

اگر در جریان کار با BitBox مشکلاتی در بلوک های K-line وجود دارد، ارتباط در مکان های مختلف قطع شده است یا هیچ پاسخی از واحد کنترل دریافت نمی شود یا خطای ERR-FAILED رخ می دهد، مطمئن شوید که آخرین نسخه ی درایور را بر روی دستگاهی که استفاده می کنید نصب کرده اید. هنگام کار با Magnoose ,Car DAQ و سایر دستگاه های گران قیمت با چنین مشکلاتی مواجه نمی شوید. پیشنهاد ما استفاده از دستگاه های اورجینال می باشد و نه استفاده از نمونه های چینی.

شایع ترین مشکل با آداپتور OpenPort 2.0 است. الگوریتم ها بسیار متفاوت تر از نسخه یفریم ور کار می کنند. ما تست ها را انجام دادیم و اطمینان حاصل کردیم که آخرین نسخه از Driver Open Port 2.0 پایدارترین نسخه است.

چگونه اطلاعات مربوط به نسخه ی درایور Openport 2 را به دست آوریم؟2019-07-03T05:05:55+00:00

هر بار که BitBox راه اندازی می شود، نرم افزار نسخه ی فریم ور API, DLLرا در Log ذخیره می کند. نسخه ی مورد نظر نباید قدیمی تر از 2016 باشد. در نسخه های قبلی، آداپتور پایدار نیست و قطع شدن محتمل است. در اینجا خروجی اطللاعات در مورد درایور است. این آخرین نسخه از درایور Open Port 2.0 می باشد. مطمئن شوید که از آن استفاده می کنید.

دستگاه کنونی : Tactrix inc. – Open Port 2.0 – J2534 ISO/CAN/VPW/PMW

API: 1.17.4867        DLL: 1.02.4791 Jun 2 2016 12:43:17

فریم ور: 04.04

چگونه نرم افزار شما را خریداری کنم؟2019-07-03T07:07:47+00:00

برای خرید محصولات Bitedit/BitBox به وبسایت کارسافت مراجعه کنید. آنچه میخواهید را در بخش مربوط بخوانید و لطفا با دقت بخوانید که چه چیزی را پشتیبانی می کند و چه چیزی را نمی کند. پس از آن با بخش پشتیبانی تماس گرفته و سفارش دهید. اگر از قبل شما USB Dongle را در اختیار دارید، لطفا شماره ی آن را (dongle ID) را به کارشناسان فروش ما اطلاع دهید. پس از سفارش بقیه ی مراحل توسط کارشناسان ما انجام می شود.

BitBox راه اندازی نمی شود. چه کار کنم؟2019-07-03T06:51:01+00:00

قبل از نوشتن مشکل برای پشتیبانی متوجه شوید که به چه دلیل کار نمی کند و جزئیات دقیق را که اشتباه از چیست شرح دهید. مطمئن شوید که:

.Net framework 4.0 (برای ویندوز XP) یا .Net framework 4.2(برای ویندوز 7 یا بالاتر) را نصب کرده اید و به درستی درایورها را برای Senselock Key نصب کرده اید و در لیست مدیریت دستگاه (Device Manager ) قابل مشاهده است. در مورد پیامی که درخواست ارسال فایل های Log را دارد، مسیر مربوط به فایل Log در پیام خطا نوشته شده است. یک Screen Shot از صفحه ی نمایش بگیرید ( کلید Prtsc روی صفحه کلید ,سپس Paint یا ویرایشگر دیگری را باز کنید و تصویر را در آن بگذارید). فایل Log مشخص شده را پیدا کنید و به ایمیل ضمیمه کنید. همچنین توصیه می شود که تمام اطلاعات مربوط به رایانه ی خود را بنویسید: نسخه ی ویندوز، نوع پردازنده، RAM و …

توجه: ایمیل با متن “نمی توانم انجام دهم”،”بدون تصویر و Log ” نادیده گرفته خواهد شد.

چگونه می توانم به پورتال داخلی خود دسترسی پیدا کنم؟2019-07-03T07:03:14+00:00

فقط مشتریانی که دارای USB Dongle هستند، به پورتال کاربری داخلی خود دسترسی دارند. وقتی اولیتن بار مجوز فعال می شود، اطلاعات و رمز عبور به ایمیل شما ارسال می گردد. اگر به هر دلیلی ایمیل دریافت نکردید، لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید.

من USB Dongle را دارم. راه اندازی و نصب Bitedit و BitBox را از کجا دریافت کنم؟2019-09-02T12:29:15+00:00

معمولا وقتی برای اولین بار مجوز برنامه فعال می شود، یک نام کاربری و رمز عبور برای دسترسی به پورتال داخلی ارسال می شود. لینک هایی برای تمام نرم افزارها و درایورها وجود دارد. اما نسخه ی فعلی نرم افزار برای دانلود در لینک های زیر قرار دارد :

بیت باکس: اینجا کلیک کنید
بیت ادیت: اینجا کلیک کنید

اگر به هر دلیلی تصور می کنید که آخرین نسخه ی نرم افزار کار نمی کند، می توانید بروزرسانی دستی را با استفاده از لینک های زیر انجام دهید:

بیت باکس: اینجا کلیک کنید
بیت ادیت: اینجا کلیک کنید

بیت ادیت | BitEdit.

نرم افزار BitEdit چیست؟2019-07-03T06:14:51+00:00

BitEdit یک ویرایشگر کالیبراسیون است. بیت ادیت به شما اجازه می دهد تا فریم ور را در مجموعه ای از ماژول های موجود تغییر دهید. هر ماژول به شما اجازه می دهد که گروه خاصی از فریم ور را که با شرکت سازنده، مارک، حجم یا نوع ECU ترکیب شده است را ویرایش کنید.

چگونه نرم افزار شما را خریداری کنم؟2019-07-03T07:07:47+00:00

برای خرید محصولات Bitedit/BitBox به وبسایت کارسافت مراجعه کنید. آنچه میخواهید را در بخش مربوط بخوانید و لطفا با دقت بخوانید که چه چیزی را پشتیبانی می کند و چه چیزی را نمی کند. پس از آن با بخش پشتیبانی تماس گرفته و سفارش دهید. اگر از قبل شما USB Dongle را در اختیار دارید، لطفا شماره ی آن را (dongle ID) را به کارشناسان فروش ما اطلاع دهید. پس از سفارش بقیه ی مراحل توسط کارشناسان ما انجام می شود.

Bitedit راه اندازی نمی شود. چه کار کنم؟2019-07-03T06:50:56+00:00

قبل از نوشتن مشکل برای پشتیبانی متوجه شوید که به چه دلیل کار نمی کند و جزئیات دقیق را که اشتباه از چیست شرح دهید. مطمئن شوید که:

.Net framework 4.0 (برای ویندوز XP) یا .Net framework 4.2(برای ویندوز 7 یا بالاتر) را نصب کرده اید و به درستی درایورها را برای Senselock Key نصب کرده اید و در لیست مدیریت دستگاه (Device Manager ) قابل مشاهده است. در مورد پیامی که درخواست ارسال فایل های Log را دارد، مسیر مربوط به فایل Log در پیام خطا نوشته شده است. یک Screen Shot از صفحه ی نمایش بگیرید ( کلید Prtsc روی صفحه کلید ,سپس Paint یا ویرایشگر دیگری را باز کنید و تصویر را در آن بگذارید). فایل Log مشخص شده را پیدا کنید و به ایمیل ضمیمه کنید. همچنین توصیه می شود که تمام اطلاعات مربوط به رایانه ی خود را بنویسید: نسخه ی ویندوز، نوع پردازنده، RAM و …

توجه: ایمیل با متن “نمی توانم انجام دهم”،”بدون تصویر و Log ” نادیده گرفته خواهد شد.

من سعی کردم فایل را در Bitedit باز کنم، اما پنجره ای با این پیغام (Send Map Request) نشان داده شد. چرا؟2019-07-03T06:18:59+00:00

این پیام به این معنا است که توضیحات این فایل در سرور نیست و یا نمی تواند به درستی شناسایی شود. فرم پیام را پر کنید و روی “Submit” کلیلک کنید. کارشناسان ما فایل را بررسی کرده و اگر توضیح آن در دسترس باشد، اضافه می کنند.

درخواستی برای تعریف فایل جدید ارسال کردم. چه زمانی آماده می شود؟2019-07-03T06:28:31+00:00

هنگام ارسال درخواست، اگر می خواهید فایل سریع آماده شود، از شما خواسته می شود تا حالت فوری را انتخاب کنید. پرونده ها فقط هنگامی که دفاتر ما باز هستند بررسی می شوند: از 10:00 تا 22:00 به وقت مسکو، از دوشنبه تا جمعه. ما در آخر هفته ها کار نمی کنیم!

درخواست های فوری در عرض 3 ساعت از زمان ارسال انجام می شود. ما پردازش درخواست ها را به ترتیب زمانی که ارسال شده است، فوری و در اولویت قرار می دهیم. اگر یک درخواست فوری را در ساعات غیر اداری ارسال کنید، در 3 ساعت اول ساعات اداری پردازش می شود.

درخواست های عادی در عرض 24 ساعت پردازش می شوند. در صورت مشکل، ما آن را گزارش می کنیم و اجرای درخواست را متوقف یا آن را با یک نظر (Comment) متوقف می کنیم.

در صورتی که درخواست شما به زمان بیشتری نیاز داشت، به شما اطلاع می دهیم. شما می توانید لیستی از پرس و جو های خود، وضعیت اجرا و انجام آن ها و تاریخ اجرای زمان تخمین زده شده را در پورتال داخلی خود، در قسمت درخواست های من  مشاهده کنید.

چگونه 2 فایل را با هم مقایسه کنم؟2019-07-03T06:37:58+00:00

برای مقایسه ی فایل ها در Bitedit دکمه ی Import Dump وجود دارد. در صورتی که فایل باز شده مانند اولین فایل توسط همان شناسه شناسایی شده باشد، ما فقط تفاوت را خواهیم دید. به صورت درختی، کارت هایی که با یکدیگر تفاوت دارند به صورت قرمز رنگ هایلایت می شوند. با باز کردن نقشه، خانه هایی که متفاوت هستند را می بینید.

اگر فایل ها برای باز کردن دارای شناسه های متفاوتی هستند، یک پیام جهت باز کردن کالیبراسیون نمایش داده می شود. ویرایشگر نقشه ها را در 2 فایل مقایسه می کند و پیشنهاد می کند که تغییرات ایجاد شده  از فایل دانلود شده را به کارت هایی که ممکن است انتقال دهد.

فایل شامل نقشه ی محدودیت سرعت (یا هر نقشه ی دیگری ) نیست. چگونه اضافه کنم؟2019-07-03T07:07:39+00:00

برای اضافه کردن یک منو وجود دارد: File/Request map pack update، لطفا دلیل را توضیح دهید. بدون دلیل و اظهار نظر و همچنین توضیح کافی از مشکل، ما بلافاصله سوال شما را می بندیم. ما فقط کارت هایی را که مطمئن هستیم اضافه می کنیم، بنابراین اگر سوالی دارید در پشتیبانی بنویسید، فایل ها را ارسال کنید، ما بحث و تبادل نظر می کنیم و راه حل هایی را برای تست ارائه می دهیم. محدودیت سرعت، در همه جا پشتیبانی نمی شود و دلیلی برای اضافه کردن همین درخواست جهت اضافه کردن کارت وجود ندارد. اگر ما آنها را اضافه نکردیم لطفا برای بار دوم پرس و جو نکنید.

فایل های Log کجا قرار دارد تا برای پشتیبانی ارسال شود؟2019-07-03T06:45:08+00:00

فایل های Log در فولدر زیر قرار دارد:

C: \User\%your user%\Appdata\Local\Easy tuner\Logs

%your user% نام کاربری شما در سیستم می باشد.

 

چگونه می توانم به پورتال داخلی خود دسترسی پیدا کنم؟2019-07-03T07:03:14+00:00

فقط مشتریانی که دارای USB Dongle هستند، به پورتال کاربری داخلی خود دسترسی دارند. وقتی اولیتن بار مجوز فعال می شود، اطلاعات و رمز عبور به ایمیل شما ارسال می گردد. اگر به هر دلیلی ایمیل دریافت نکردید، لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید.

من USB Dongle را دارم. راه اندازی و نصب Bitedit و BitBox را از کجا دریافت کنم؟2019-09-02T12:29:15+00:00

معمولا وقتی برای اولین بار مجوز برنامه فعال می شود، یک نام کاربری و رمز عبور برای دسترسی به پورتال داخلی ارسال می شود. لینک هایی برای تمام نرم افزارها و درایورها وجود دارد. اما نسخه ی فعلی نرم افزار برای دانلود در لینک های زیر قرار دارد :

بیت باکس: اینجا کلیک کنید
بیت ادیت: اینجا کلیک کنید

اگر به هر دلیلی تصور می کنید که آخرین نسخه ی نرم افزار کار نمی کند، می توانید بروزرسانی دستی را با استفاده از لینک های زیر انجام دهید:

بیت باکس: اینجا کلیک کنید
بیت ادیت: اینجا کلیک کنید